L a j n o o o o Z -

Direktlänk till inlägg 24 december 2013

JUL.

Av Lajno Bieber - 24 december 2013 16:02

Idag är det juul! Och just nu sitter jag och kollar på Kalle anka! Höjdpunkten idag tbh! Kommer få min efterlängtade 5s idag! Spänd som fan!! Och ikväll kommer det sluta med att jag sitter och kollar på "how the grinch stole the christmas" för kanske 100 gången.. Så kommer jag chatta med min prins och sen så liksom sova och vakna upp till en ny tråkig dag.. ?? jo men det var väl allt! Glömde dagens låt igår så det kommer om 10 minuter ??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lajno Bieber - 23 december 2013 18:04

Förlåt för att ja inte kunnat uppdatera så bra idag men jag har inte kunnat få tag på en dator så ja.. Men imorgon är de ju julafton.. Kommer få min efterlängtade 5s ♥ Igar vart det ju också 4 advent.. så duktig ja är på att hålla koll asså :-...

Av Lajno Bieber - 22 december 2013 21:55

Kollade nyss klart på säsong 1 av American Horror Story.. Det värsta man kunde göra just nu. Vågar inte gå runt i mörker.. Så jävla läskigt, herregud. kommer knappast kunna sova.. lyckat..   Men ja tänkte att ja kanske kunde kolla på en rolig...

Av Lajno Bieber - 22 december 2013 19:00


Drömoutfit! så jävla fint!    ganska stor bild thoe.. haha.. skorna är så jädrans snygga!  själv har ja sånna skor fast svarta och fake. väldigt gulliga  REKOMENDERAR STORT!    jag vet inte vart jag köpte dom men dom kostade 249!  ...

Av Lajno Bieber - 22 december 2013 17:21

Ja tänkte börja med ''Dagens Låtar''. Så jag kommer då länka 2-3 låtar varje dag.  Ibland kan ja missa det thoe.. Fast ja ska försöka brothers   Ja kommer länka dom hära låtarna via youtube eftersom ja inte kan komma in på min spotify..  skit...

Av Lajno Bieber - 22 december 2013 13:43

Är den någon som är bra på det hära med design? skulle vara tacksam om ni kanske kund egöra en header åt mig. SJälv kan jag göra en men har dock inte så mycket fantasi så den blir oftast tråkig.. men om ni kan så kan ni mejla eller kommentera! &heart...

Presentation


Some people are so f-ing poor that all they have is money.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Chanel

Chanell

Chanel

Ovido - Quiz & Flashcards